helt otrolig kväll !

Haha, det  är typ det man kan säga om gårdagen. Vi ettor blev ju nollade utav treorna och ja dricka blev det första vi fick göra var att klunka en 7,0 cider. Sen så råkade vi komma lite sent så vi fick rulla oss vatten med diskmedel. Vi fick också ta upp golfbollar i en hink med vatten och spagetti  och sen leta efter en golfboll i en hink med mjöl så vart helt vit i ansiktet. Och om man inte gjorde som dom sa eller något så fick man ett straff, antingen dricka något eller rulla sig i diskmedel. Fick också massa öl i håret och har typ jätte ont i pannan och på mitt lår har jag ett blåmärke sår på foten och mitt finger är svullet. Har typ ont i hela kroppen för jag har träningsvärk för vi skulle slänga oss på marken hela tiden och låta som en säl. Senare så åkte vi in till stan och då fick vi bada i fontänen på stora torget.
Men kul var det för att man började prata en massa med dom i klassen + många mera. Men gick hem rätt tidigt för man var väldigt trött när man hade börjat dricka vid halv 4. Man var ju full redan vid 5. Men det kommer vara en kväll som man lär minnas. Blev inga bilder heller för då skulle nog mobilen vara sönder vid detta laget. :D
idag åker jag hem till vimmerby blir att sova hos mathais till måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0