hemma från göteborg !!!

Idag kom man hem från göteborg efter en mysig och rolig helg där med min mathias. Sov på hotell, shoppade och liseberg. Har nog handlat upp mer pengar än vad jag hade tänkt mig, har nog något på 1000kr kvar och jag hade typ 4500 eller något. :O Blev jeans , converse, tröjor, smycken och massa mera. Allt vara helt underbart, utom att det var massor med folk på liseberg så man kunde inte åka så mycket, men det var mysigt att bara gå där :)

När man kom hem så blev det att packa upp men börja packa igen. Ska ju åka till linköping med alla mina saker i morgon så nu flyttar man äntligen från denna lilla håla som kallas storebro. Men vet inte om jag kommer att ha någon dator denna vecka för ska ha den som jag får från skolan så den får jag om en vecka. :p  Men fårse om jag kommer kunna skriva något mera eller inte förs nästa vecka :)

pusscornelia'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0