Igår..

orkade inte blogga igår när jag kom hem från linköping för resan hem var nog det värsta jag vart med om. Först så gick tåget sönder när vi hade åkt en bit så vi fick vänta 30min för att kunna åka tillbaka till linköping. Där fick vi sen byta till buss till kisa och då visste dom inte om dom kunde fixa en buss som gick till vimmerby. Men när vi kom till kisa så var det en buss som gick mot vimmerby där som vi åkte med i, då kände man att det skulle bli skönt att svart vara hemma men nej då hamnade vi i en jätte lång bilkö för någon hade kört i och där stog man iaf i 20min. Så jag skulle vart hemma vid 6 men kom hem vid 8.
Här är lite bilder på det vi gjorde igår när va hade florist.
Vi skulle göra färgcirkeln som vi hade målat innan
Hehe bilden på mig längst ner var ju inte den snyggaste. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0