nödvändig skoldag

känner verkligen att denna skoldag var så nödvändig. Den började med att vi träffade våran idrottslärare som man typ inte hör vad han säger för att han är från tyskland. Pratade om vad vi tyckte att han skulle bedömma när han satte våra betyg och så berättade han lite om sig själv i 45min. Sen så gick vi til idrottshallen och hade idrott sen så slutade vi vid 10:50. Kul att vi ska ha så varje onsdag också. :) Dom har också ett jätte fint gym på skolan eller skolan äger det inte men jag funderar iaf på att börja träna där efter skolan typ :) måste börja röra på mig...
nu när jag kom hem så var jag jätte hungrig men vi har ju inget att äta så det blev två utav mammas hemmagjorda tekakor och en banan :) sen blir det stan med bella runt 4 när hon har slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0