4:e advent

hallå, :)
asså tänk att det redan är 4:e advent och att det bara är några dagar kvar till jul. längtar verkligen till julmat och en massa paket och så har faktiskt jag 3 år med min favoritkille på julafton. :D <3
Men helgen har iaf vart toppen, när jag kom hem i fredags så åkte jag direkt till mormor där kusinerna var och började baka en massa pepparkakor. Blev att sova där så blev film på kvällen. Sen på lördag kväll så kom mathias till mig och då blev det att mysa framför tv:n hela kvällen och gå och lägga sig rätt tidigt. Sen när jag vaknade i morse så kändes det som att min arm var av eller min axel, kan typ inte röra min arm.
Vid två så blev det att tå buss tillbaka till linköping och göra klart engelskan som ska vara klar i morgon. börjar faktiskt bli klar nu för blev att titta på en film och ska fortsätta nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0