helgen!

Hejhej, helgen har varit otroligt mysig. Det började med att jag tog tåg hem till vimmerby och hämtade mathias innan vi åkte vidare hem till storebro. Var själv hemma hela helgen så vi gjorde tacos och myste framför tv:n hela kvällen. Sen i lördags så gjorde vi pepparkakor, drack glögg och bara myste hela dagen.  Sen idag så tog jag buss tillbaka till linköping på morgonen för att jag skulle gå på stan med mamma och pappa. Hittade en tröja och en julklapp till pappa. :) Blev att äta ute och sen åka och handla lite mat till mig :D
Men nu sitter jag här i lägenheten med tända ljus och har nyss ätit lite tomtegröt och macka med julskinka på, mumsigt kan jag lova (y) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0