torsdag 2 december

Ligger i sängen just nu , håller på att städa men kände för att blogga lite.
idag så blev det ju skola , först data sen florist. Och idag då skulle vi göra det dära dukade bordet som jag tror att jag har skrivit om innan. Men iaf, man skulle jobba två och två och välja ett tema. Jag jobbade med klara och vi valde temat nyår, så det blev mycket silver, vitt och glitter. Vi hade en viss tid på oss att fixa alla dekorationer och buketter på för sen vid 1 skulle allt vara klart och bordet skulle stå dukat i korridoren för då skulle skolan komma och rösta.
Blev faktiskt väldigt nöjd med mitt och klaras bord, iaf den stora buketten vi gjorde så tänkte lägga upp lite bilder. :)
det var lite bilder från vårat bord. :)

Det var lite bilder på andras bord som var jätte fina! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0