Söndagen den 25 juli

Nu sitter man i köket och försöker att hålla sig vaken. Är jätte trött men om jag lägger mig i sängen så kommer jag inte kunna sova iaf. Gårdagen var toppen, kul att få träffa allt flickor igen. Har typ inte vart på hela lovet och så kom isabelle hem också. :)

Nu fick man reda på att robin inte kommer hem förs i morgon så blir att sova själv i natt också, asso jag hatar det. I natt när jag kom hem så försökte jag hålla mig vaken så länge som det gick (inte så länge).  :) Får väll försöka hitta någon som vill sova hos mig i natt! :)

Min kamera är kvar hos julia så bilder från kvällen kommer någon annan dag. PUSSCORNELIA! :*



+ Julia och Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0