Älskar vädret !

Idag har det nog vart den skönaste dagen på länge, helt otroligt väder. (y) Har vart i skolan men satt mest ute och solade, har allt blivit lite brunare. Måste ju jobba lite på brännan nu när det snart är skolavslutning.  När jag kom hem så gjorde jag och mathias korv och åt och satt ute och solade. När han hade åkt så blev det att plugga lite tyska och blir nog, att fortsätta med det nu efter en liten runda med amelia och vovvarna, vi fick dom allt till att bada...lite iaf ;) Har också hört att det ska fortsätta vara varmt i helgen iaf, då blir det att sola som bara den. och vem vet det kanske blir ett första dopp ?
I natt blir det att sova själv också, eller har ju agnes. men annars kommer jag att avra helt själv :(

Måste bara säga att min hund är för söt när hon sover , aw!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0