lördagen den 26 juni

Midsommar igår, och kvällen var rolig och var kul att vara med alla. Blev att vara hos isabelle och grilla och bara va. Senare så blev det att åka in till stan för att åka till den festen som mathias va på för att jag skulle sova hos honom, och det var inte en liten promenad hem. :o

Idag så blir det bara att ta det lugnt, vaknade hos mathias runt halv 12 eller jag hade vaknat ett par gånger innan för att jag har otroligt ont i halsen och feber typ. Men nu är jag hemma och nu blri det att bara titta på tv och sova ! 
 
och så är det så att min kamera är hos isabelle så kan inte lägga in några bilder från igår men bilderna kommer när jag har kameran :)

pusscornelia'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0