Lördagen den 5 juni

Sommar och sol och det älskar verkligen jag. det första jag och helena gjorde när vi vaknade var att gå ut i solen och sooooola. verkligen älskar att sitta ute i solen en flaska med isvatten och en utav dom bästa med mig också ! :)
Suttit i solen sen 9 kanske solen tar verkligen , iaf när man har olja..hehe. Senare kom också tilde solade lite till sen gjorde vi lite mat som blev potatismos och köttbullar. Blir nog att fixa lite kött tills ikväll och sen sola !!!

Igår så blev det att följa med isabelle hem efter skolan, åkte hennes moped gick väl bra tills vi typ var hemma och den stannade haha. Fick dra den hem resten utav vägen. När vi kom till bella så var redan helena där och solade. Tilde kom också och då blev det att grilla lite. Och så var det faktiskt så att jag tog mitt första dopp ! :D
Senare så blev det fotboll i frödinge , men åkte hem innan det var slut för var rätt segt .

 

lite bilder sen idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för olja som är bra?

2010-06-05 @ 18:38:12
Postat av: Anonym

hawaian tropic

2010-06-05 @ 21:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0