Söndagen den 20 juni

Halloj, nu var det ett tag sen jag skrev men har ju vart på Öland från onsdag till fredag sen sov jag hos mathais tills idag. Öland var helt underbart, bästa vädret och var med dom bästa. Blev att grilla bada sola och ha otroligt kul.Det var nog det bästa på länge! Jag har tur som har dom bästa  flickorna i världen :)

Igår så följde jag med mathias på dop i linköping, måste bara säga att jag vill ha en bebis dom är såå söta och mysiga ! :o När vi kom hem från linköping så åkte jag till julia blev att äta tårta där sen blev det fest, det var faktiskt kul kom hem typ vid 3 så är trött kan jag lova. :)
Och i morgon så börjar man jobba också, så ska nog sova lite till snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0