Hej !

Idag så har det blivit skola som vanligt. har varit en rätt lugn dag men slappa lektioner. Slutade vid 4 och då blev det att gå ner till stan med Isabelle och Tilde. Beställde klipp och slingtid till mig och tittade lite på stan. Finns inte så mycket som vanlig..
Idag så fick jag också hem mina klänningar som jag har beställt från Nelly, dom var väl som jag hade tänkt mig men nu vet jag inte vilken jag ska ha på skolavslutningen för har 3 att välja på. Får fråga mathias och flickorna vad dom tycker. :)

Jag försöker också få ordning på bloggen men fattar verkligen inget om alla koder och skiten, skulle vara snällt om någon kunde hjälpa mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0