Måndagen den 17 maj

Halloj, kom nyss hem från valpkursen i silverdalen. det gick ju inte precis bra iaf. Eller hon var väl duktig i början men sen när vi skulle göra inkallning då hade hon andra planer. hon sprang iväg och hittade sig ett litet hål under grinden och sprang ner till fotbollsplanen där massa var och spelade fotboll. Och självklart måste ju jag springa efter , det måste sätt bra ut. Men det var väl tur att det var några där nere så vi fick tag på henne. BUS HUND!

Idag så var jag även i skolan, känner att jag har väldigt mycket denna vecka. Men idag så vart det iaf att spela upp på musiken, gick bättre än jag trodde att det skulle göra. hoppas bara på det betyget i slutbetyget nu bara :)



såhär ser man ut idag plus en vit kofta.
Rosa linne
Jeans



tänkte också att jag skulle lägga upp en bild på denna klänning som det blir att behålla för att ha på kvällen på skolavslutningen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv cornelia; okej, jo jag har kollat på den väldigt länge :) vad har du för storlek i din & kan du ha enbart leggings till den? alltså går den ner över rumpan? :)

2010-05-18 @ 11:29:58
URL: http://mmsi.blogg.se/
Postat av: cornelia

Jag har small i min och den går en liten bit under rumpan och det passar bra till leggins :)

2010-05-18 @ 16:41:30
URL: http://corneliajanina.blogg.se/
Postat av: Helena

Kul med blogg ju Cornelia! :D kika in på min vettja ;) puss

2010-05-19 @ 17:28:47
URL: http://heleeenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0