Plugg!

Hello, nu sitter man här och skirver även att man inte har tid med det. Måste plugga men är faktiskt roligare att sitta här och skirva och lyssna på musik, hey, soul sister !
Har också haft tid med att skiva ett mail till Nelly.se för att jag inte har fått min klänning än som jag verkligen vill ha nu. Men får väl hoppas på att jag får den i slutet av veckan eller nästa vecka.
I morgon så har man ett SO-prov som man skulle behöva plugga på , men man skulle behöva orken till att göra det också. Sista provet nu innan vi slutar, otroligt skönt. Blir nog också att titta efter lägenheter nu när man sitter här , måste hitta en nu ju ! :) Lite sommar och sol skulle inte vara fel nu !

Ha en bra kväll pusscornelia'



Bild på mamma, mig och robin sen vi var i mexiko förra året , vill
tillbaka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0