sista lediga dagen !

Hallå, nu sitter man här hemma och har inget att göra...som vanligt. Idag så har det mest blivit att tagit det lugnt , men man har också pluggat och städat huset lite. Så duktig jag är. Jag har också tittat lite på skolavslutningsklänningen. Är lite osäker på den som jag har hemma så satte mig och kollade lite på nelly.se och hittade en som det kanske blir att beställa. Men då blir det ju att skicka tillbaka den andra jag har. 
Och idag så har jag faktiskt också vart ute på en lååååång promenad med min vovve, känns bra. Men nu blir det att städa lite till innan mamma och pappa kommer hem från tyskland med godis till mig :D

och idag så är det ju sista lediga dagen så i morgon blir det skola igen ! :/
 
pusscornelia'


sötnos !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0