Skönt !

Hejhopp, idag så har det varit otroligt mycket i skolan kan jag lova.

x Först på morgonen så blev det kemi labb från NP som gick rätt bra tror jag iaf.

x  Efter det så hade jag engelska och då blev det NP muntligt som också gåck rätt bra hoppas jag, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde.
 
x Nästa blev Idrott och då hade jag idrottslektion men isabelle, hehe gick väl bra men var rätt svårt att förklara vad det var vi skulle göra.
 
x SO:n blev det lugnt iaf bara skriva lite.

x Men sen efter maten så var det Argumenterande NP i svenskan,  och jag tror aldrig att jag har vart så nervös ! :o
Skakade som jag vet inte vad och kunde typ inte prata ! Tror seriöst att det var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Men skönt att ha allt gjort.  

Men efter skolan blev det lite mys med mathias innan han skulle bort.  Blev att åka hem och ta en promenad med Agnes sen städa mitt rum som jag blev klar med nu. Och igår så blev det att skicka tillbaka en klänning som jag hade beställt och skicka efter en ny till skolavslutningen , hoppas på att jag blir nöjd nu ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0