Söndagen den 30 maj

Hopp, nu sitter man hos mormor och har nyss skrivit klart Bokanalysen som ska vara klar i morgon.  Idag så vaknade jag hos mathias, tittade på film på morgonen sen åkte jag hem för att fira mamma på morsdag. Blev att äta grillat som är såååå mumsigt .:)
Efter att vi hade ätit så blev det att åka till evabadet med broder och bada agnes, hehe hon är ju för söt. Somnade när jag kom hem och nu är jag ju här som sagt :)

Skola i morgon blir väl att fixa några små rester. Sen har jag ett litet problem för på tisdag ska vi ta spexkort och jag vte inte vad jag ska vara ! :O Längtar också till onsdag för då blir det att klippa sig och färga håret ! :D

pusscornelia'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0