söndagen den 9 maj

Idag så vaknade man runt 10 blev att börja göra sig iordning för dansuppvisningen nästan med en gång. Nervös var jag kan jag lova. Blev att åka in till stan runt 2 någon gång och fixa sig lite till innan dansen. Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra , men precis innan man skulle gå in så kändes det som att man had glömt hela dansen. Men man vill verkligen ha sommar när man dansade, är faktiskt väldigt trött på vädret.

Efter dansen så blev det att åka till mathias med mamma och pappa och äta smögåstårta som var otroligt gott. Var där till halv 8 någon gång, Sen när man kom hem så blev det att börja plugga till tyska provet tills i morgon och jag kommer verkligen inte kunna något! men man får väl hoppas på att det kommer gå bra :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0