Torsdagen den 27 maj

Hopp, kom hem från handledarkursen på körkolan för ett tag sen, suttit där sen 5. Väldigt drygt kan jag lova, men skönt att ha det gjort. Skola idag också och hade prov i SO och det gick väl rätt bra tror jag och hoppas på det också. Blev ju inte så mycket plugg igår för var ju tvungen att åka till linköping bara sådär och titta på en lägenhet. Var meningen att jag skulle försöka plugga lite i bilen men var ju inte så lätt man bara längtade till man var framme, och sen när man skulle hem så satt vi bra och pratade om hur vi skulle ha det i lägenheten sen :) Men blir att ha den iaf.

Tog en promenad med Agnes förut när jag kom hem också , otroligt skönt kan jag lova efter attt man hade suttit i ett litet rum i 4 timmar :)


Kom med en liten bild på mig och några av dom bästa jag vet ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0