fredag!

Hejsan, idag så var det ju skola och idag så höll vi på med blommor hela dagen. Vi gjorde en massa dekorationer som vi skulle sälja och pengarna som vi fick in skulle gå till rosa bandet. Slutade vi tre och då tog man bussen till lägenheten och ikväll blir det att sitta här själv och ruttna bort. Men jag måste börja vänja mig vid att vara själv för nu bor man ju själv.
Men lagade lita mat när jag kom hem och nu blir det troligtvis att bara sitta och vänta på att idol ska börja och sen sova. För i morgon så kommer mamma och pappa upp hit och så ska vi ha en mysig dag på stan sen åka hem och mysa med mathias hela kvällen! :D
tog lite fina bilder idag också! :)

Kommentarer
Postat av: eva arvidsson

Vilka vackra blommor du har fotat ,det är verkligen konst fast på ett naturligt sätt. Ha nu en underbra helg med dina kära .Jag vet att det är kämpigt att vara ensam men du kommer att vinna och nå dina mål

Stor KRAM på DIG

2010-11-12 @ 22:15:39
Postat av: cornelia

åh tack så mycket, du får också ha det så bra.

Jo det är jobbigt men ska försöka att klara av det.

kramar :)

2010-11-12 @ 23:14:59
URL: http://corneliajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0