tisdag

hejhej, idag vaknade jag verkligen på fel sida och det är ju inte så lustigt när pappa kommer och väcker mig vid 11 när man var uppe till 2 inatt. Och jag kan ju verkligen inte somna om när jag väl har vaknat så då blev jag väldigt sur. Men man får hoppas på att dagen blir bättre, det lär den ju bli för senare så kommer mathias hit och då får vi se vad vi hittar på för mys.
Men gårdagen var faktiskt toppen, en bra början på lovet men plankstek , vänner och en massa skratt. :)
Idag så ska jag verkligen försöka att ta tag i solandet, måste verkligen sola nu. men det jobbiga är att det typ inte går några bussar in till stan + att mamma och pappa jobbar , det är det värsta med att bo i storebro.
Men hoppas att ni får en toppen tisdag, puss cornelia'
öland 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0