helgen!

heeeeej! det har inte blivit så mycket bloggande i helgen hihi. Men nu ska jag iaf berätta vad jag har hittat på för bus. I fredags så blev det ju apu till klockan 1 och sen ta buss ner till stationen. Vid stationen så mötte jag Erica och Sandra som skulle med till vimmerby för party! kom hem vid halv 5 och då var det att börja fixa sig med en gång och senare runt halv 7-7 så började alla komma hit för förfest. Blev bara tjejer men kul var det kan jag lova. Det blev en massa musik, sång och dans! Sen vidare till rookie runt halv 11 och där blev det dans för hela slanten till klockan 2 sen hem och sova och vila fötterna! :D
Igår så blev det bara att ta det lugnt och sova, Först så körde vi sandra och erica till stationen för att dom skulle ta tåget hem och sen åkte jag till mathias. Där blev det bara en lugn dag för båda var ju trötta efter gårdagen. blev massa mys framför tv:n.
Idag så har man också bara tagit det lugnt, dagen har gått så otroligt sakta så jag vet inte vad. Men åkte hem från mathias runt kvart över 4 och nu sitter jag här och latar mig. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0