söndag 24/10

Såhär blev mitt hår igår när jag färgade det. Blev att ta i 3 olika nyanser utav brun  typ, nöjdnöjdnöjd!
Men igår så blev det ju fest , började med en liten förfest hos stina som var väldigt kul sen vildare till någon hemmafest som gick liiite utför, hehe. Så alla var tvungna att gå där ifrån så vi drog till stan och var  där ist åt pizza och hade det kul. Sen runt 1 halv 2 blev det att åka hem och lägga sig och titta på lejonkungen och sova. :)
Idag blir det bara att chilla , blir nog att träffa amelia och tilde lite innan jag far tillbaka till linköping. Vill sola också så ska kanske göra det. Men i morgon så har jag APU som ska bli väldigt kul och skönt att börja vid 10 varje dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0