don't hold your breath

hallojsan, :) 
Inte bloggat sen fredags, men som sagt så blev det att vara med bella tilde och julia på fredagen. Gick ut och åt och jaa inte så mycket mer, snackade mest massa skit om våran lilla tripp till turkiet. Inte allt för långt kvar nu! :D Men alltid lika kul att umgås med dom små knäppisarna. 
Igår så åkte jag tillbaka till linköping blev en trevlig kväll med bio och donken, usch vad jag äter ute...!
Blev en sväng på stan idag också, fick med mig ett par skor hem som jag ska ha när jag jobbar i sommar. Men dom var så sköna så kommer nog använde dom annars också, hihi :)
Har inte så mycket mer att skriva förutom att jag har vart duktig och städat lägenheten. (y)
snyggt att jag står utanför sibylla på bilden också...fet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0