spring för livet!

var typ världens segaste i morse orkade verkligen inte gå upp. Men kom upp efter typ en timma. Hade matteprov på morgonen som jag inte var så taggad på. gick väl sådär, kan inte gå bättre än sådär när man har jalle !
På svenskan gjorde vi en debatt , hehe svårt men kul. Jag och kajsa vann våran. :)
När jag kom hem gjorde jag lite mat, hade tänkt att gå ut och gå men det såg ut att bli dåligt väder så la mig i sängen. Självklart så somnar man och vaknar efter 2½ timma och märker att det är helt blött längst ner i sängen för att det har regnat in för jag hade öppet fönster. HÄRLIGT!
Nu blir det duschen sen sova igen. :)
blev en väldigt gammal bild sen 2009! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0