don't stop believin

Har nyss ätit lite frukost, vaknade i morse utav att min lilla vovve kom och la sig i sängen. Låg kvar i sängen en timma sen tvingade hon upp mig. Idag så blir det att vara hemma på dan sen vid 6 eller något så åker jag till bella och börjar fixa för fest ikväll! :D
Och så kan jag ju berätta att jag höll på att dö igår när vi skulle hem från mjölby! Jag , klara och några till var påväg till stationen för vi skulle med tåget till linköping och när vi precis hade kommit ifrån skolan som vi var på så hör vi att tåget som vi ska med kommer in på spår två. Så för att vi skulle hinna med tåget så var vi tvungna att springa som galningar och det var typ 1min kvar tills tåget skulle gå , så vi fick ju panik och sprang över rälserna ist för att gå under.  Och jag hade ju en stor resväska med mig så jag kom ju typ inte upp från rälsen och när vi sprang där så skulle det ju komma in ett annat tåg på räls ett. :O Men vi hann med tåget men jag som har astma höll ju på att dö när vi fick springa sådär. :O Och det är ju el på rälserna och det kan man ju dö av ! :O herre!
Lite bilder på det vi gjorde igår, inte så söt tjej på första bilden men buketten som jag håller i gjorde jag och stina för vi skulle ha med en och visa upp när vi var i mjölby. Blev faktiskt väldigt nöjd med den. Sen så är det en bild på ett stort hjärta som inte är riktigt klart. Det började jag och Klara med när vi var i mjölby , hann inte riktigt klart för vi skulle ju med tåg men det blev nog jätte fint när stina fick avsluta det :D

Kommentarer
Postat av: Stina den bästa

Hihi jag fick ta hem buketten om jag för minskade den så tog ur två blommor :) hjärtat blev grym

Bara att Hanna lät hon den där andra göra massa men blev snyggt när de va klart :)<3

2011-02-18 @ 13:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0