dreamer

La mig nyss i sängen efter att ha plckat iordnong lite på rummet. Provade också kläderna som det blir att ha på sig på lördag, blev inte riktigt som tänkt men bytte bara kjol. :D Idag har det inte hänt så mycket, var med mathias till halv 5 typ sen blev det en liten promenad med agnes. Lagade mat när mamma och pappa kom hem sen fastnade jag på rummet resten utav kvällen. :)
Imorgon så blir det att åka in till stan runt 12 för ska till tandläkaren och hatar verkligen det. har aldrig haft hål innan och vet inte om jag har det nu men iaf. när vi hade nollningn så fick jag en jätte skön spark rätt på munnen så min tand gick av en liiiten bit , :'| Men sen blir det nog att vara med lilla julia :D
väldigt söt tjej på nollningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0