fallin down

Sitter just nu här och segar. Började inte skolan förs 12 idag så tog buss ner till stan och tittade lite med sandra och erica innan vi åkte till skolan. Hade engelska och självklart så fick vi åka hem och jobba om vi ville, men orkade inte åka hem med en gång igen så jag och några satt kvar och skrev lite på bok redovisningen.
När jag kom hem så gjorde jag lite att äta sen hamnade jag här, skulle ju städa och då ville jag ha musik på men självklart så funkar inte mitt ljud bara om jag har hörlurar i. Någon som vet vad som kan vara fel?
Men blir snart att plugga lite till matte provet imorgon och blir nog att försöka lägga sig tidigt ikväll, har inte somnat förs 1 dom senaste dagarna. :)
idag så är det ju alla hjärtans dag och det firas självklart själv i lägenheten! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0