fredag!!

usch vad veckan har gått fort, men det är ju både kul och tråkigt. Kul, för att imorgon så är det fest som står högst upp på listan. Det tråkiga är ju att skolan börjar på måndag igen.
Men iaf, har vart lite dålig på att blogga nu dom senaste dagarna men nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort för bus.
Onsdag: i onsdags så blev det att vara med amelia. Vi åkte in till stan och sökte sommarjobb och sen gick vi till stan och tog en fika på 48:an sen tittade vi lite i affärerna. Köpte hårfärg till amelia , åkte hem till henne och åt tacos sen slingade vi hennes hår. Hehe väldigt trevlig kväll med knasiga människor. ;)
Torsdag: Igår så körde mamma in mig till stan runt 12 för jag skulle till mathias som skulle bjuda mig på mat på kinan. Kinamat kan vara det godaste som finns ibland! Sen blev det att åka hem till honom och mysa framför tv:n och självklart så somnade båda. Senare blev det att äte glass med varma hallon på och det kan ju också vara det godaste som finns! :D
Fredag: Idag så kom jag hem från mathias runt 3. Sen runt halv 5-5 kom amelia hit för då skulle vi ge oss ut på isen och åka skidor. Haha, kan säga att det inte gick så bra. har inte åkt längdskidor på 100år så orkade typ inget. Vi gav upp rätt fort, men vi skuller på att det blev mörkt. ;) När jag kom hem så åkte mamma och jag in till stan och solade så nu är jag helt röd om kinderna. Nu blir det bara en myskväll med familjen framför tv:n och ladda tills imorgon! :D
väldigt söta tjejer, men jag tror faktiskt att det kommer gå bättre för oss i fjällen nästa vecka när vi får åka i våra älskade backar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0