trött trött & trött!

sitter i sängen och somnar snart. hade idrott idag i skolan , blev att dansa linedance eller vad det heter , och jag kan ju säga att dom stegen glömmer man aldrig ! bom, bom , bom, bom  , enkel, enkel enkel. Ska lätt dansas igen ;)
Åkte hem hit efter skolan och gjorde sig iordning lite sen tog jag och sandra buss till ikano, åt på ikea och tittade lite i affärerna. Hade 20% rabatt på h&m om jag köpte 3 saker, så fick med mig en spetsbody , en kofta och ett par trosor hem. :D
Somnade med en gång när jag kom hem, kände att det behövdes men nu är jag tröttare än vad jag var när jag la mig. Imorgon så blir det att ta en tripp till mjölby med halva klassen för vi ska typ stå och visa upp våran linje, så får ledigt på fredag så hoppas på att hinna med sista tåget hem till vimmery imorgonkväll sen är det lov! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0