vill ha dig i mörkret hos mig!

Idag så började vi vid 9 för vi skulle till IKEA för att välja ut växter och sånt tills vi ska stå där och typ visa upp vad man kan hitta på med växterna och så när man handlar. Blev att ta en korv på IKEA för att maten var ju inte den godaste. Sen så började vi vid 12 igen då började vi plantera alla växterna och det i krukor och läsa om hur man skötte dom och så. :)
men just nu sitter och sjunger till en massa gamla låtar samtidigt som jag försöker komma på något som jag kan göra och äta. Blir också att titta lite efter kläder som jag kan ha på mig imorgon kväll.
Senare blir det att plugga på latinen tills i morgon sen sova! :D
bild sen igår när vi skulle laga mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0