Dåligt med bloggande från min sida!

Heejsan! Var ett tag sen jag skrev här, senaste var när vi kom hem från alanya. Men iaf har inte orkat eller kunnat blogga för har ju som sagt sommarlov och kan inte säga att det är det roligaste lovet någonsin. Har och ska fortsätta med att jobba hela sommaren , och det SUGER! jobbar under hela hultsfredsfestivalen och jobbar under allsången i storebro och ja typ hela sommaren, är typ inte ledig så att man kan hitta på något iaf. plus att vädret är sämst, vil ha sol och massa bad! :O
men aja, tog mig tid till att blogga lite idag iaf och ska snart börja storstäda på mitt rum och sen börjar jag jobba vid halv 5, kul! :D

Kommentarer
Postat av: bääcka

tänk på att du får pengar ist! :D

2011-07-07 @ 15:30:03
URL: http://rebeckalilja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0