born this way!

tjabba tjena hallå! Idag så vart vi i skolan till 12 , fick en massa oliga uppgifter som vi skulle gör och jag, klara , sandra och erica fick göra store dekorationer som någon hade beställt. Fick inte göra så mycket på dom för jag skulle på hälso prat sak som man alltid gör typ. Hon sa att jag åt för lite? :S
Men aja, vid 12 så tog vi tåg till Norrköping med klassen för att gå på UF-mässa och titta på massa UF-företag. Tog tåg hem igen vid 4 och klara missade ju självklart sitt tåg så fick vara med henne på stan. Åt lite sen tittade vi lite sen åkte hon till stationen och jag hem.
Nu blir det att packa för imorgon tar jag tåg hem IGEN för imorgon kör vi på fest! Sen blir det en myshelg med mathias och på måndag och tisdag är man ledig så blir att vara hemma på min födelsedag. :D
dekorationer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0