dags att sova..

hopp då var denna dagen slut och kan säga såhär, det är verkligen inte så kul att fylla år längre. har vart själv hemma hela dagen så fick sjunga för mig själv i morse sen vid 3 så körde mamma in mig till stan för att ajgs kulel fika med mina fina! 
Kom hem vid halv 7 igen och då följde mathias med mig hem och mormor kom, blev att äta tårta igen så det blev en hel del fika under dagen. 
Fick mest kläder och pengar  och det mesta visste jag redan att jag skulle få. :) Men tack så mycket mamma , pappa , robin, mormor och mathias för dom fina sakerna! :)
bild på mammas goda tårta, tycker inte om någon annan tårta en den typ och vill alltid ha den på min födelsedag. :) 
Och en bild på min söta vovve i fönstret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0