Glad tjej !

Var ju som sagt på jobbintervju förut och det gick AWESOME bra!! Hon behövde inte ens tänka på det utan jag fick jobbet med en gång. Snacka om skönt, så i sommar kommer jag att jobba på fredensborgs restaurang. :D
Men nu sitter jag i sängen och försöker få in lite till provet imorgon men går verkligen inte bra, svårt att ha allt på datan, finns ju så mycket annat som är roligare där.
Men nu blir det snart sängen för imorgon ska man ju med tåg ska ska upp vid 5, kuul!
Men en rolig sak till är ju att jag fick med mig ett par sommarskor med mig hem från stan förut, längtar till Turkiet och sommar! :D
min finis och jag innan marknadsfesten 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0