Kalla mig dåre!

Heeeeej, inte blivit så mycket bloggande på några dagar men tror inte att det är så många som är så ledsna över det. Men iaf, blev en mysig helg i kalmar med mathias hos hanns syster. Igår blev det att gå på stan och fick allt med mig lite saker hem som jag ska visa sen. Men idag så tog vi ett tidigt tåg hem så vi var typ hemma lite över 10. Åkte och tittade på när mina kusiner spelade fotboll i idrottshallen och sen så åkte mamma pappa och jag till linköping för att inhandla lite nya saker till lägenheten. Köpte två tavlor två hyllor en lampa och lite småsaker. :) Fick även med mig en bikini och en typ blus . :) 
När vi kom till lägenheten fick det bli en riktigt storstädning och möblera om och sätta upp tavlorna och hyllorna.
så såhär ser det ut nu. :)
inte riktigt klart än, ska ha in en fåtölj och en byrå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0