Right here, Right now !

här sitter trötta cornelia och försöker komma på vad hon ska packa ner i väskan till sälen. Tar ju tåg hem imorgon igen för på torsdag så drar jag till sälen och tar med mig amelia. :D Blir att stanna där till måndag så det är ju inte så länge.
Idag så hade man ju skola, matte på morgonen sen svenska på eftermiddagen. På svenskan så fick vi välja ut varsin bok som vi skulle läsa och skriva om. Och så fick jag sandra och erica redovisa våra böcker som vi läst innan. Håller på och dö varje gång som man ska prata in för folk sådär.
Men nu blir det att städa lite och packa klart allt sen SOVA! :D
Och massa grattis till erica som fyller år idag! :D
bara 14 dagar kvar tills det är min tur! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0