torsdag den 17 mars

Nyss ätit lite och sitter just nu och tycker synd om mig själv för att jag har så himla ont i mina fötter. Att stå upp en hel dag kan göra sjukt ont. Hade som vanligt på torsdagar florist hela dagen. Började med att vi fick stå och klä en stor halmstomme eller vad det heter för att vi skulle göra varsin begravningskrans. Och det tog typ 4 timmar att stå och klä den så man blev rätt trött påt. Men sen så fick vi iaf börja hålla på med blommor och då blev det självklart mycket roligare.
Blev inte helt klar men ska fortsätta med kransar hela dagen i morgon också.
Klara följde med mig hem ett tag när vi hade slutat, sen när hon hade åkt gjorde jag mat och nu sitter jag här och segar. Ska packa lite hade jag tänkt sen får man se vad man gör. :)

Kommentarer
Postat av: ..........

oj då :@

2011-03-24 @ 07:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0