längtar ihjäl mig...

Sitter just nu i sängen och ska snart fortsätta med packandet. Har redan börjat packa till turkiet för jag är så himla rädd att glömma något eftersom jag har allt här i Linkan, alltså inte så lätt att hämta om man glömt något. :)
Men idag så hade vi florist hela dagen och vi började med ett nytt område som var brud. Fick stå och göra rundbundna buketter som gick sämst, men är väl så första gången kanske. När vi slutade blev det att åka ner till stan med Klara för jag skulle ju köpa bikinin jag har pratat om innan. Men nae självklart så skulle det vara någon med 500 lager smink som har provat den i min storlek och smetat in hela bikinin i brunkräm, GLAD TJEJ, ELLER?!?! 
Kom hem och gjorde lite att äta sen la jag mig i sängen med matten känns som att jag aldrig kommer bli klar med det asså. Men får ta med mig det hem i helgen och plugga, och känner verkligen inte för att åka tillbaka till linkan i veckan så funderar starkt på att pendla så jag kan fixa med allt jag ska ha med mig till turkiet. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0