like i'm the only girl in the world!

Sitter i sängen och har nyss ätit lite. Idrott stod på schemat idag, blev att vara ute och köra brännboll och kubb. Väldigt skönt att vara ute när det är så fint väder. Slutade vid halv 11 och då gick jag och klara och åt innan vi åkte hem. Var så himla trött efter idrotten och utav värmen så blev att sova lite när man kom hem och sen ut och gå lite. Och nu är det ju vara två veckor kvar tills vi drar oss till turkiet och jag längtar sjuuuuukt mycket! Längtar tills man ligger där på stranden och steker med otroligt bra sällskap. :D 
Har även hittat en en bikini som jag vill vill vill ha, har pengar så jag kan köpa den men om jag köper den så får jag leva fattigt asså, så har lite smått beslutsångest. Men bli nog att köpa den...
Men nu ska jag städa lite och sen plugga lite matte, duktig cornelia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0