måndag, 2 maj

måndag och skola som vanligt. Började med att vi hade mentorstid och då fick vi jobba med vårat grupparbete och jag och Kajsa filmade lite till våran film som vi ska ha med. Haha, väldigt bra fantasi kan jag lova. :) på eftermiddagen så hade vi engelska , fick träna inför nationella som vi ska ha på onsdag. även att vi inte gjorde så mycket och man fick gå hem och träna så satt jag och sandra kvar till tre typ, duktiga tjejer! :)
Handlade lite innan jag kom hem och sen blev det att laga mat. Och nu försökte jag liva upp humöret med en fruktskål med jordgubbar och mango, mums!  :D det behövs när vädret är som det är..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ångrar du att du flyttade till linköping och gick gymnasium där istället för i vimmerby? :)

2011-05-02 @ 19:58:43
Postat av: cornelia

nej det gör jag absolut inte, men man saknar ju alla där hemma. :)

2011-05-02 @ 20:43:49
URL: http://corneliajanina.blogg.se/
Postat av: Matte

Otroligt fin du är. jag smälter !

2011-05-03 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0