om du lämnade mig nu!

Hallojsan! Inte blivit så mycket bloggande i helgen för har haft så mycket annat för mig. Lördags blev det ju att titta på robins bal hela dagen sen dansuppvisning igår. Men kom lite bilder från balen nu. Men idag så blev det iaf sovmorgon till 12 och sen hade vi engelska och då tränade vi bara inför nationella som vi ska ha imorgon, TAGGA.. eller? fick sluta lite tidigare så jag erica och sandra tog buss ner till stan för att äta glass och mysa på en uteservering och titta lite i affärerna. Hittade massa söta toppar men fick beslutsångest så blev visst inte att köpa någon, men så är det ju när man inte har pengar.. ;)
Kom hem runt 4  och då blev det att göra lite mat och snart ska jag ta tag i städandet, eller ska diska. 
Älskar verkligen vädret, hoppas det håller i sig nu!

Kommentarer
Postat av: Josefine Eek

åh vilken söt klänning! :D

2011-05-10 @ 15:17:32
URL: http://jossefineeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0