regn, snö, sol & hagel..

kan inte säga annat än att vädret har vart SÄMST dom senaste dagarna. Och lite läskigt, först regnar det sen snöar det sen blir det sol sen haglar det och så håller det på så. Men igår så blev det iaf att ta tåg hem till vimmerby vid 12 , blev att göra lite ärenden på stan sen så kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem så blev det att göra slingor på bror för han måste ju vara lite fin till balen på lördag. :) 
Skola idag så fick ta tåg hit vi 6 i morse, hade nationella i morse i engelska, gick bättre än vad jag trodde. Sen stannade jag och kajsa kvar i skolan för att filma klart våran film som ska vara klar imorgon. Sen åkte jag hem och sov i 3 timmar!! så kommer nog inte kunna sova ikväll. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0