till the world ends!

Kom nyss hem från en lång dag i skolan och en massa springade på ikano och stan. I skolan så höll vi på med brudbuketter och kransar hela dagen och så fick vi reda på vårat betyg i bild och form. När vi hade slutat så blev det att ta buss till ikano med sandra och äta på IKEA och springa i affärerna, och då menar jag springa! Hade bara en timma på oss att både äta och fixa allt för sen skulle sandra ta tåg hem. 
Var även tvungen att åka till stan för att titta efter bikinitrosor till felicia, som självklart inte fanns. Och så skulle jag köpa nya solbrillor för agnes har bitit sönder mina som också självklart var slut. ÄLSKART!
Men fick iaf med mig en bikini hem som jag har pratat om innan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0