tisdag , 17 maj!

Ligger just nu i sängen och ska snart ta tag i allt som ska göras.
  • städa
  • packa
  • plugga
  • sova!!!
Lite sådär lagom kul men det måste ju också göras. Längtar lite till sista punkten för det är ju det jag älskar att göra mest utav allt! Matte och svenska idag i skolan, tränade först till nationella på matten sen på svenskan skrev vi om olika författare. 
Slutade vid halv 3-3 och så hamnade jag som sagt här. Håller även på att hungra ihjäl och vet inte vad jag ska äta för har verkligen inget att äta i lägenheten...? skulle inte vara helt fel med pizza nu typ...men usch det får man inte äta. 
Hörde också att jorden ska gå under på lördag klockan 18.00, blev faktiskt lite nervös när jag fick höra det. Tänk om det seriöst skulle hända, vad skulle man göra liksom? :O Jag har verkligen inte levt klart än, och är inte redo för att dö, buhu! :(
och förövrigt är det EN vecka kvar tills vi dra till turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0