in kommer ting..

Tjaa, skola idag och gissa vad?!?! Min mobil hade dött inatt så min klocka rinde inte i morse så vaknade vid halv 8 och hoppade upp ur sängen in i duchen, sminka mig, fönade håret, tog på mig kläder och sprang till bussen..och sen när jag var vid bussen så kom jag på att min plånbok var kvar i lägenheten så fick fort fort springa tillbaka och hämta den sen till bussen igen som stod där så snällt och väntade på mig som gick fem över 8. :D Bra start på dagen! 

Började med svenska idag sen engelska. Fick sluta lite tidigare så jag och sandra gick och köpte gymkort för ett halvår och tog oss ett pass, biffigt!
Nyss ätit och nu sova eller något. :)
minicornelia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0