Sometimes something beautiful happens in this world

Ligger just nu i min sköna säng här i linkan och funderar nog på att lägga sig och sova snart. Helgen har vart helt toppen, och började med en toppen fredag. Slutade vid lunch och då började Isabelle, Erica, Emma, Valentina och jag att tagga som bara den för idol, som alla vet så var det ju i linköping i fredags. 
Åkte hem till mig ett tag och vid 4 så mötte jag Amelia som kom med tåget från Västervik. Åkte hem och gjorde oss i ordning och sen ner till stan för att få i oss lite mat. 
Sen blev det att gå till cloetta center där det var fullt med folk, kan inte säga annat än att det var en sjukt bra kväll med toppen tjejer! :)
Igår så hade vi öppet hus i skolan som började vid tio, började med att alla florister skulle tävla och fick olika teman eller vad man säger, men huvudtemat var idol. Det var väl kul, sen vid två kom pappa och hämtade mig och amelia och så körde jag hem. 
Började fixa sig så fort man kom hem för skulle vara på min morbrors 40års fest vid 6. Blev en massa god mat och var en mycket rolig kväll, kom väl hem runt 4 på morgonen så blev en lång sovmorgon i morse. :)


Några bilder från idol men min super toppen bra mobilkamera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0