what hurts the most..

Kom hem från Västervik för ett tag sen, blev att ta buss dit vid 11 i morse och åka till amelias skola där jag fick massage, färgade mina ögonfransar , plocka mina ögonbryn och bli sminkad av amelia själv då. :D
Mycket skönt kan jag lova, förutom att få ögonbrynen plockade, aj säger jag bara!
Gick hem till amelia vid fyra och lagade lite mat och tittade massa gamla bilder och filmer från typ 4-6, herregud! :D
Tog buss hem vid 8 och när jag kom hem så låg min klänning från nelly här hemma och väntade på mig så snällt så! :D Nu blir det att lägga sig i sängen och sova! natti.

ögonskuggan efter att amelia hade sminkat mig, kan se lite svart ut under ögonen men det är från färgen när hon färgade fransarna. :) och färgerna på ögonskuggan såg man visst inte så bra på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0