Rädd att jag kanske hade läst dig fel, kan jag säga nu med säkerhet att min första instinkt var korrekt

Kallt kallt kallt!
Jag kan ju meddela att min lägenhet inte är den varmaste så därför tar jag på mig min bästa vän ONEPIECEN! 
Praktik hela dagen sen hem och packa packa packa, för imorgon så kommer pappi och hämtar mig sandra och erica, fredagskvällen kommer vi tillbringa med en massa granris för att binda en massa kransar. För på lördag så ska vi stå på höstmarknaden på ALV som håller på tills tisdag, eller vi ska stå till tisdag. Så vi har planerat att binda 200 kransar, woohoo!
Men för att få oss på lite bättre humör så blir det självklart rookie på lördag, kan ju inte missa kapten röd!  
hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0